تفاوت پنجره ترمال و نرمال

در مقاله تفاوت پنجره ترمال بریک و نرمال بریک این موضوع را به صورت جامع شرح داده‌ایم برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مطالعه آن مقاله بپردازید. اگر به صورت کلی بخواهیم از مهم‌ترین تفاوت پنجره آلومینیومی نرمال و ترمال نام ببریم. می‌توانیم به عدم استفاده از پلی آمید و به همان نسبت عایق نبودن در برابر سرما و گرما اشاره کنیم.

در واقع نصب پنجره‌ ترمال بریک  چون این پنجره ها در درون پروفیل خود دارای یک لایه پلی آمید هستند، به خوبی از انتقال حرارت جلوگیری کرده و حرکتی مثبت در جهت بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان ایجاد می کنند.

جمع بندی

پنجره‌های نرمال بریک در واقعا ساده ترین نوع پروفیل‌های آلومینیومی هستند که در صنعت ساختمان سازی استفاده می‌شوند. در این مقاله این پنجره‎ آلومینیومی نرمال را مورد بررسی قرار دادیم. مهم ترین نکاتی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، عبارتند از:

  • پنجره‌های آلومینیومی نرمال در واقع پنجره‌هایی معمولی هستند که در برابر انتقال انرژی از مقاومت کافی برخوردار نیستند.
  • در پنجره های نرمال بریک برخلاف ترمال بریک از تیغه پلی آمید استفاده نمی‌شود.
  • سبکی پروفیل‌های نرمال نسبت به پروفیل ترمال بریک باعث می‌شود تا از هزینه کمتری نیز برخوردار باشد.

از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، امیدواریم که از مطالب این مقاله بهترین استفاده را داشته باشید و در خرید پنجره نرمال بریک دقت کنید. همچنین می‌توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه‌های این مقاله مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن توسط کارشناسان ما به آن‌ها پاسخ داده شود.

تفاوت پنجره ترمال و نرمال
دسته بندی شده در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *